четвер, 19 березня 2015 р.

Модуль 3

Рефлексія


Хочу насамперед поділитися своїм сертифікатом "Година коду" й подякувати за посилання на цей сайт. Мені дуже сподобалося проходити рівень за рівнем й виконувати цікаві завдання, хоча, признаюся, не все вдавалося відразу й трошки "брали" нерви)) Але я вже розпочала проходити програмування гри, й на цьому планую не зупинятися.
Коли щось тобі дуже подобається ти виконуєш це із натхненням та завзяттям. Така історія у мене із 3 модулем. Прийшовши додому у хорошому настрої та принісши з собою нові знання, мені відразу захотілося почати їх застосовувати. Дуже сподобалося створення анкет, колись натрапляла на такі і все дивувалася: "Як це таке можна створити?" Тепер знаю, що не важко та можливо! Хоча 1 заняття 3 модуля було більш теоретичним та нуднуватим як на мене, розумію, що для роботи потрібен  ґрунт, трішки треба в ньому покопатися. Очікую нових занять з нетерпінням)))
Дякую за навчання!

8 коментарів:

  1. Вау, Катя, я Вас вітаю. Сертифікат у Вас вже є )) головне не зупинятись далі, далі ще цікавіше.
    Про анкети (опитувальник) більше дізнаєтесь із 6 модуля.
    Катя, дякую Вам за бажання навчатись!

    ВідповістиВидалити
  2. Яка молодець! Вітаю, відразу видно завзяття. Так тримати!

    ВідповістиВидалити
  3. Побачила у вас сертифікат і захотілося собі. Дякую за натхнення!))

    ВідповістиВидалити
  4. Побачила у вас сертифікат і захотілося собі. Дякую за натхнення!))

    ВідповістиВидалити
  5. Доброго дня, у мене дочка теж отримала такий сертифікат, вона навчається у Артема Володимировича в класі. А я чомусь вагаюся - ганий папірець - а чи він чогось вартий?)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Думаю, що це скоріш як заохочення, приємне нагадування... Тут, на мою думку, важливий не результат (сертифікат) а сам процес проходження Години коду)

      Видалити
    2. А я ось спробувала, ледь мишку не розбила зі злості. Дашка моя заспокоїла, сказала: "Хтось створює програми, а твоя справа - текстове наповнення, так що, мам, ти краще пиши і не мордуй компа"))) От я і пишу)))

      Видалити