понеділок, 16 березня 2015 р.

Модуль 2

Рефлексія

Враження від 2 модуля двоякі. Мені цікаво проводити час на курсах, дізнаватися щось нове, планувати як можна його застосувати його на практиці, знайомитися з педагогами свого міста (не лише іноземниками). Інформації багато, потрібен час щоб все систематизувати. Взагалі, потрібен час. Я так розумію, я не перша хто пише, й думаю, буде писати про це. Поки що це лише один мінус для мене. З однієї сторони, розумію для чого всі ці завдання ставлять перед нами, з іншої це трошки "напрягає". Та якщо чогось хотіти, його можна зробити. Навіть о 1 ночі, як я оце зараз, сидячи у кріслі та слухаючи музику...)))
Дякую за навчання!

3 коментарі:

  1. Довгенько ви працюєте, але дійсно так якщо захотіти, то можна знайти час.

    ВідповістиВидалити
  2. От у Вас Катерина Миколаївна, Я впевнений, що Ваші діти будуть використовувати ті сервіси, що й Ви! Ще декілька занять із серії "напрягає" завдання перейдуть у досягнення цілі із задоволенням! Катерина, а вражений, ніхто ще з моїх слухачів навчання не писали рефлексії у такий пізній час! Дякую Вам, що знаходите час на навчання!

    ВідповістиВидалити