вівторок, 10 березня 2015 р.

Модуль 1

Рефлексія

Під час цього модуля ми знайомилися із цілями, завданнями та ресурсами тренінгу "Intel" Навчання для майбутнього, а також визначали для себе очікування від цього курсу. Особисто мені хотілося б відкрити для себе нові можливості роботи в мережі Internet, які допоможуть мені надалі у роботі педагога та взагалі (не відставати від розвитку технологій), ознайомитися та опрацювати нові для себе методи викладання, та врешті-решт створити власний блог (ура, я дуже рада, що нарешті це зробила).

Що сподобалося: ніколи особливо не цікавилася сервісами Google, хоч поштову скриньку завела доволі давно. А дарма. Поки найбільше зацікавилася диском - дуже зручно, не потрібно постійно носити з собою флешку та переживати, що вона десь загубиться. Головне запам'ятати пароль від аккаунту)))

Що не сподобалося: все то воно добре звучить та трішки відірвано від життя, як на мене. Як його реалізувати та скільки виділити для цього часу... не уявляю. Та, надіюся, всі мої сумніви з часом зникнуть. Головне - розробити план дій та мотивувати учнів, а також побороти свою лінь)))
Дякую за навчання!

1 коментар:

  1. Катерина Миколаївна навчання ще не завершилось, а тільки розпочалось )) А на рахунок сумнівів, їх залиште на закінчення курсу навчання і будь ласка напишете у рефлексії чи вони залишились ))

    ВідповістиВидалити