середу, 13 травня 2015 р.

Модуль 11

        Проект "Лондон - столиця Великобританії"



Проект розроблений для учнів 4 класу та буде проводитися під час вивчення теми "Подорож", включає в себе 4 уроки. 
Під час підготовки проекту учні поповнять свої знання з теми «Великобританія»дослідять походження назви столиці та її розвиток, дізнаються про основні визначні місця Лондону.

Результати дослідження оформлять у мультимедійну презентацію.

Протягом першого уроку проводиться ознайомлення учнів та батьків із методом проектів, а також планування вивчення теми. Діти під керівництвом учителя проводять розподіл на групи (шукачі інформації, дизайнери, редактори, спікери).
Протягом другого та третього уроків відбувається пошук інформації, її оформлення та редактування. Учні виконують індивідуальні та групові завдання, ознайомлюються із лексикою до теми, складають плани захисту презентації.
Оцінювання відбувається упродовж всього навчання за темою проекту. Воно ґрунтується на відповідях на запитання, які вчитель попередньо розробив з метою моніторингу розуміння учнями теми, що вивчається.
На останньому уроці відбувається презентація проекту – захист у формі уроку – подорожі. Учитель проводить остаточне оцінювання, підбиває підсумки та проводить анкетування або відкрите обговорення, під час якого учні розповідають, чого вони дізналися, що для них було цікавого під час проекту.

Моє портфоліо.

Як на мене, мій проект, все-таки, виглядає трішки "сируватим". Хочеться трішки його "досмажити", матеріалу для покращення є достатньо (дякую Intel book), отже, буду готувати свою "страву" та подавати у новому навчальному році.
Дякую за навчання!

5 коментарів:

  1. Працюючи над проектом учні дійсно щось засвоять, адже важко не запам'ятати створюючи і демонструючи іншим свої наробки. Також мені подобається постійний моніторинг знань школярів, що сприятиме ефективній роботі.

    ВідповістиВидалити
  2. Я думаю дітям буде цікаво працювати над вашим проектом! Все гармонує і за змістом і за наповненням. Здається звичайний шаблон презентації, але декілька клацань мишкою і виходить цікава робота, ви молодець! Натхнення вам у подальшій вашій праці!!!

    ВідповістиВидалити
  3. "Я не міг би закрити свій перший будинок без містера, Бенджаміна Лі! Бенджамін та його команда перейшли за межі цієї транзакції. Він з легкістю впорався з моїм дуже тугим поворотом і завжди був мені доступний, коли у мене були запитання (а в мене було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже цінував! Він та його команда розправлялися з багато продавців у останню хвилину з продавцем і невтомно працювали над тим, щоб переконатися, що я можу закритись до закінчення терміну моєї оренди (і моєї допомоги в авансовому платі). Містер Бенджамін - неймовірно обізнаний працівник позики, ввічливий і терплячий. Я переглянув пару пропозицій щодо нерухомості до остаточного придбання, і Бенджамін був там, щоб допомогти кожному, часто погоджуючись зі своїм агентом за лаштунками. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Бенджаміну та невтомним зусиллям його команди, я зараз є гордим власником будинку! Я б радив вам розглянути питання про будь-яку позику Бенджаміна Бріеля Лі. Мр, Бенджамін Лі Контактна інформація.
    через WhatsApp + 1-989-394-3740 Email- lfdsloans@outlook.com.

    ВідповістиВидалити