середу, 13 травня 2015 р.

Модуль 10

Рефлексія


Протягом цього модуля ми розглядали такий стиль педагогічного спілкування як фасилітація. Повністю погоджуюся, що при використанні методу проектів важливо не скептично керувати роботою учнів, а бути фасилітатором - направляти учнів, допомагати їм самим досліджувати тему проекту. Важливо ставити перед собою та учнями кокретні цілі, окреслювати бажані результати та намагатися заохочувати учнів до активної співпраці у процесі навчання за методом проектів. 

Хочеться вірити, що на практиці мені вдасться таки впровадити мій проект, який я розробляла протягом цих 10 модулів. Всі попередні спроби зробити це давали не завжди позитивні результати на всі 100 чи навіть 90-80 %, та проте зараз я вірю, що з цими знаннями я зможу залучити всіх учнів до активної співпраці під час вивчення майбутніх проектів.
Дякую за навчання!

Немає коментарів:

Дописати коментар