четвер, 16 квітня 2015 р.

Модуль 6

Рефлексія


Цей модуль промайнув для мене майже непомітно... Жалкую, що не змогла попасти на заняття у вівторок через міську конференцію. Проте, з допомогою Вікторії Федорівни мені, все-таки, вдалося наздогнати втрачене. Дуже вдячна за допомогу))) Цікаво з кожним разом все більше й більше доповнювати свій блог та дізнаватися про нові можливості Blogger.

Також почала проходити курси EPSON. Корисна інформація для тих, хто мало розуміється на такого виду техніці,в майбутньому буде легше оприділитися з вибором (при потребі) а також надати консультацію. Хороша реклама))




Проте не можу не згадати нашу онлайн-конференцію, було цікаво, інноваційно та комфортно. Не знала раніше, що й в Google є відеозв'язок. Дуже зручно, не потрібно лишній раз скачувати програму, реєструватися, варто лише знати пароль та логін до gmail. Можна зателефонувати також із будь-якого ком'ютеру знаючи лише свої дані, аби тільки вебка та мікрофон були))
На інше, зізнаюся, часу не було. Проте, дуже хочу вже скоріше трішки розвантажитися та засісти за навчання. Згадала й за LinguaLeo. Давно я щось туди не заходила...))
Дякую за навчання!

4 коментарі:

  1. Завжди будь ласка, неочікувано, але приємно. Дійсно, все цікавіше, про стільки можливостей дізналися, що вже не уявляєш як цього можна було не знати.

    ВідповістиВидалити
  2. Молодці! Дякую, що допомагає один одному! У Вас я впевнений, що Ваші діти буду інформовані на всі 100% у галузі інформаційних технологій! Дітям з Вами буде цікаво!

    ВідповістиВидалити
  3. "Я не міг би закрити свій перший будинок без містера, Бенджаміна Лі! Бенджамін та його команда перейшли за межі цієї транзакції. Він з легкістю впорався з моїм дуже тугим поворотом і завжди був мені доступний, коли у мене були запитання (а в мене було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже цінував! Він та його команда розправлялися з багато продавців у останню хвилину з продавцем і невтомно працювали над тим, щоб переконатися, що я можу закритись до закінчення терміну моєї оренди (і моєї допомоги в авансовому платі). Містер Бенджамін - неймовірно обізнаний працівник позики, ввічливий і терплячий. Я переглянув пару пропозицій щодо нерухомості до остаточного придбання, і Бенджамін був там, щоб допомогти кожному, часто погоджуючись зі своїм агентом за лаштунками. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Бенджаміну та невтомним зусиллям його команди, я зараз є гордим власником будинку! Я б радив вам розглянути питання про будь-яку позику Бенджаміна Бріеля Лі. Мр, Бенджамін Лі Контактна інформація.
    через WhatsApp + 1-989-394-3740 Email- lfdsloans@outlook.com.

    ВідповістиВидалити